Wednesday, October 27, 2010

O mnie/ about me

Zawsze miałam z tym problem kiedy ktoś prosił "powiedz kilka słów o sobie..."
Pochodzę z Sopotu, pięknego miejsca nad polskim morzem.
Z wykształcenia inżynier chemik i manager, z zamiłowania... cóż mam wiele zainteresowań, a wśród nich: podróże, dobrą kuchnię, fotografię czy modę.
Życie spłatało mi kilka figli, ale trzeba je brać takim jakie jest, z uśmiechem na ustach :)
W 2008 roku zdecydowałam się na wyjazd do Indii w poszukiwaniu własnego "ja".
Los sprawił, że znalazłam tam nie tylko własne "ja", ale również własne "my". Od 20.09.2009 szczęśliwa żona Naveen'a. Na co dzień żyję pomiędzy Indiami a Polską.
Idealistka i marzycielka, czasem zbyt naiwna, bo odbieram świat nie takim jakim jest, ale takim jakim bym chciała, aby był...

Zapraszam do mojego świata, czasami zwariowanego i zakręconego...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I've always had a problem when somebody was asking "tell me something about yourself"...
I come form Sopot, beautiful town by the Polish sea.
I graduated Technical University as a chemical engineer and manager, but I am doing something completely different for living...
I have lots of interests... traveling, good cuisine, photography , art and fashion just to mention few.I have learned to take my life as it comes, always with smile on my face :)
In 2008 I decided to shift to India to find my inner-self, but it happened so, that I have found there not only "myself" but also "us". Since 20.09.2009 I am happily married to Naveen, living my everyday life between India and Poland.
I guess I am a dreamer and idealist, sometimes too naive, as I take the world not as it really is, but the way I want it to be...

I am inviting you to my world, sometimes little bit crazy...

No comments:

Post a Comment