Friday, July 5, 2013

HUSH

HUSH


I am not a typical blogger...I don't write about things when they are happening... I need some time to process the information, to digest it and only then I can share it ;)

So today it will be about HUSH... even though it happened almost a month ago ;) 
I am kind of interested in kids fashion, for obvious reason of being a mother of a little fashionista and that is why I went to Warsaw to see what the market has to offer. I don't want to write about my liking of the fair or not, I would like to show you how it was in a form of a small reportage. Hop you'll enjoy :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdecydowanie, nie jestem typową bloggerką. Nie piszę o rzeczach wtedy kiedy mają one miejsce. 
Potrzebuję czasu, by daną rzecz przemyśleć, przetrawić i kiedy nabierze mocy urzędowej, przychodzi ten moment kiedy mogę się tymi informacjami z kimś podzielić.
Dziś zatem będzie o HUSH, warszawskich targach mody... hehehe odbyły się blisko miesiąc temu. Wybrałam się na nie z wiadomych względów ;) Jako matka małego fashionisty, nie mogłam przepuścić okazji  podejrzenia tego co rynek ma w tym temacie do zaoferowania. Nie będę nic pisać na temat tego czy targi mi się podobały, czy nie. Uważam je za ciekawe wydarzenie, które oczywiście ma wiele za i przeciw. Wiele na ten temat zostało już powiedziane, wystarczy nieco poszperać w sieci. Ja przedstawię Wam HUSH w formie reportażu. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

 



  







 


























 






A na koniec dobry STARBUCKS nie jest zły ;).... I tym optymistycznym akcentem... do miłego :)
 

No comments:

Post a Comment